lin1989.reismee.nl

Australie

Hoi!!

Ik zit ondertussen alweer 5 maanden in Perth. Ik woon bij een nederlands gezin met drie kids. Drie jongens van 5, 2 en 6 maanden oud. Ik vond het heerlijk om de eerste maanden op een en dezelfde plek te verblijven. Geen slaapplek te hoeven zoeken, altijd een warme douche, zelf je ontbijt kunnen maken en je tas niet telkens te hoeven inpakken. Het leven hier is duur, zo betaal je voor een biertje minstens 7 euro en even een hapje eten minimaal het dubbele. Dat was wel even een wennen van 20 cent voor een biertje naar 7 euro. Ik heb het super naar mijn zin hier in Perth, mede door de familie. Voor de mensen die zich afvragen wat ik doe als au pair, vooral lol maken en leuke dingen met de kids.

Een aantal maanden geleden heb ik een roadtrip gemaakt langs de westkust. Ik heb dit samen met Wil oftewel Willemijn gedaan. We hebben een camper gehuurd, biertjes ingeslagen en zijn op pad gegaan. We hebben weer wat mooie plekken gezien. Wij zijn in 10 dagen naar Broome gereden en hebben zo'n 3000 kilometer afgelegd. Een van de hoogte punten was het slapen in de middle of nowhere aan het strand, ook het zwemmen met dolfijnen hoort daarbij. Daarnaast hebben we weer wat intersinteressante mensen ontmoet en hebben we flink door moeten drinken om al het ingeslagen bier te nuttigen.

De tijd gaat zo ontzettend snel, ik maak zoveel leuke, bijzondere dingen mee. Het leven hier bevalt mij prima, heerlijk weer, witte stranden en een blauwe zee. En de familie is natuurlijk super leuk anders had ik al wel weer op een volgende bestemming gezeten. Helaas komt de winter eraan :(, ik blijf hier in Perth overwinteren en ga daarna richting de oostkust.

Het is een korte update, ik zal binnenkort proberen om wat langer van stof te zijn!

Liefs

Reacties

Reacties

Tante Nel

Hallo Linda wat leuk om weer wat van je te lezen fijn dat je het naar je zin heeft geniet er maar lekker van. ik wens je nog veel plezier en pas op je zelf heel veel liefs dikke knuffel . Tante Nelxx.

Mariëtte de Roo

hoi Linda, leuk dat je het goed naar je zin hebt. wij zijn ook in Perth geweest! Heel mooi daar. Ben je al naar Shark Bay geweest? Aanrader! Alleen wel een eind rijden! Veel plezier nog!!

Chantal de Leeuw

Lin! Leuk om wat verhalen over je reis te lezen! Tof hoor! Geniet!! :D

Elma

Ha globetrotter,

Wat een tijd maak jij mee. Zoveel leuke verhalen heb je nu al geschreven. En wat een bofkont ben je, om juist bij zo een leuk gezin terecht te komen.
Ga je ook nog in Nieuw Zeeland kijken of is dat te ver weg? Het schijnt daar ook erg mooi te zijn. En wat houdt de Australische winter in? Net zo koud als hier?, al valt dat de laatste winters ook wel mee. Wel Lin, geniet maar lekker verder daar en ja die biertjes....... 7 euro betalen we hier nog niet hoor;-))

maya

Eindelijk weer een verhaaltje! Wat een ontzettend relaxt leven zo.
Maar euhh, zo te lezen ben je voorlopig dus nog niet van plan om naar huis te komen.. We missen je wel hier hoor!
Xx

Nicole

Haai Lin,

Leuk om weer een verhaal over je leven daar te lezen. Wat maak je een hoop mee zeg geweldig!! Enjoy the good life en ik spreek je wel weer op de app! Dikke knuffel en ik kijk er wel naar uit om een coronaatje met je te drinken;)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!