lin1989.reismee.nl

Still in Australia

He!

Wat gaat de tijd toch snel! Het is alweer bijna 3 maanden geleden dat ik even in Nederland was. En wat heb ik daarvan genoten, het was leuk om iedereen weer even te zien. De lange lichte avonden vond ik echt heerlijk aangezien het hier altijd al voor 19.00 donker is. En wat trof ik het qua weer, de biertjes en de bitterballen op het terras smaakten mij weer prima! De maand is Nederland is echt voorbij gevlogen. Na weer afscheid te hebben genomen van iedereen zat ik weer in het vliegtuig terug naar Australie. Ik woon alweer bijna een jaar in Australie dus tijd om nieuwe plannen te maken aangezien ik maar een jaar op dit visum in Australie mag blijven. Ik vertrek 29 september per vliegtuig naar Cairns en ga vanuit daar naar beneden, via de nodige stops (ik hoop daar te kunnen skydiven, een kijkje te nemen in de onderwaterwereld van de great barrier reef en zeilen op de Whitesundays) naar Sydney. Eind oktober vlieg ik vanuit Sydney naar de Philipijnen om daar een maand te gaan rondreizen, de eerste drie weken ga ik op avontuur met Pascale en Claire heel veel zin in! Eind November vlieg ik naar Hong Kong, dat is de planning tot nu toe.

De komende week wordt het afscheid nemen en tas inpakken, wat wel raar is na bijna een jaar bij een familie te hebben gewoond. Het was super de drie kids te zien groeien, ontwikkelen en ze jou ook echt zien als deel van de familie. Ik zal ze dan ook zeker missen en zij mij hopelijk ook ;)!

Ps. eindelijk zomerse temperaturen hier! Yeaaah

Later!

Reacties

Reacties

Claire

Jaaaa arietje! Super veel zin in!! Have fun je laatste weekjes in Australie! Xx

maya

Knoop door gehakt? Vliegticket Hong Kong geboekt? :)
Geniet van je laatste weken Australië!! Xx's

Helma

Hoi Linda, Leuk weer wat van je te horen en je hebt nog heel veel leuke plannen, geniet ervan. Kijk al weer uit naar jouw belevenissen.
Groetjes van ons.

Tante nel

Hoi Linda wat een leuk stukje heb je geschreven wat heb je nog mooie plannen geniet er maar lekker van dat gezin gaat jou ook zeker missen sterkte met het daar weg te gaan heel veel plezier op je verdere reis lieve groetjes liefs tante nelxxxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!